Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers


hello pendek >.< kertort , gemok , kurus . HUAHUA . okeyy now myra nak update belog nie ehh .
hari nie tetibe je nak update sebab bosan . online social network pon dah mule bosan . HAHA . nak tw asal ?
hari nie adek iskandar kite off cepad sangat . mybe dia sebok nak tolong ayah dia kod . hee ~

go it . okeyy . kali nie myra nak buad post entry pasal barang pertame yang gue nak . lahaii >.<
jeles tw member semua dah ade mende jadah nie . jeles gile dol . mase PASCA tuh pon amek camera cikgu gue buad amek gambo dekat dalam dewan . cikgu gue tuh tak marah pon . malah dia sayang lagi .
best woahh dapat pegang NIKON D80 . series best . and cikgu pon ade lhaa ajo aku care nak gune .


look and look okeyy baby . lawa kan ? ade macam yuna kan ? lahaii lawa siot >.<
ouhemmm ~ myra nak DSLR nie bulan 3 . insyaallah dia akn beranak bulan 3 nie , wait je ehh^^
firstly myra nak NIKON D5100 . tapi harge dekat 3K ouhh . mane gue nak cari kan ?
okeyy . stakat nie . gue mampu amek D3100 tuh . ade rezeki myra dapat ler nikon tuh .
lahaii  tak sabar giler nie . okeyy . offer mama terang-2 myra dah tak dapat an . mama ade cakap .
kalau PMR dapat 5A mama belikan DSLR yang kau nak tuh . tapi series myra tak confiden dengan 
keputusan tuh =,= winkwink*

btw , myra selalu berharap akan dapat bende nie . lahai * tak sabar tox . ouhemm ~
okeyy . boyfiee kite nak bagi mende nie . tapi kite nak bulan 3 tak pon sebelum dia pegi
PLKN tuh . lagi un law bulan 3 tuh myra banyak event ouhh . HEE ~

#selalu berharap yang bende tuh akan terjadi .

No comments:

Post a Comment