Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

TvT

assalamualaikum ;')
 

hai awakk , *lambai tangan* awakk ? awakk lhaa sape lagi kan ? awakk lhaa yang tengah bace enty kli nehh *cehh ade kea yang nak bace entry aku kaly nehh* boamm ! cube senyum siket , nehh tak tegeng je kan kan ? mule kan hari anda dengan senyuman :\ cube usha tittle aku nehh sekejap ? woahh ! macam good god je kan ? BTW , enty aku kali nehh mengenai aku RINDU kau . nak aku ulang tak ? aku RINDUUUUUUUUUUUUUUU kau lhaa . awak faham ? bagus letuwwww ;') awak ;( kite sedih sangat sangat sebab tak lame lagi kite dah nak kene  tinggal degan boyfren kan . hapehhhh ? dengar macam ade suara suara sumbang yang mengatakan aku obses dengn dia  ? ohhkeyy fine ;( aku sayang dia LOL . kau hadehh ? menangis sekejap bolehh ? sedihh sedihh tahap cipan pon hadeh . 3.5.2012 nee dia dah pegi PLKN kan . ha ? sape dia ? dia MUHD IKHRAM ROSLAN . sumpah lepas nehh mesty aku akan ditiduri dengan air mata yang bergelinangan kan >< nanti dah tak de sape aku nak merayu kan ? keyy keyy keyyy menangis ! orang kate PLKN tuh sekejap , tapi tapi aku tak dapat bayangkan macam mane dan ape yang akan terjadi dalam mase 3 bulan tuhh . banyak perkara yang tak diundang akan berlaku kan ? mana tahu esok esok aku GO ke kan ? hari hari aku pikir bende yang same kan ;| emm emm emm keyy stop pasal nehh , nanty tak pasal dapat sebaldi air mate aku nehh -____-

ohhyeahhh >.< hari tuhh kite ade hang dengan dia taw taw ;') yelhaa buat kali terakhir . mana tahu esok esok aku pergi dulu kan ? series happy gile walaupon berjalan je seharian . imiss miss miss you okeyy +,+ lepas nehh aku akan selalu mengharap akan jumpe dan jumpe dia lagi ;( aku tak tahu sape jodoh aku . keyy aku tahu aku budak sekolah and tak sesuai kan kalau nak post entry nehh kan ? tapi tapi aku rindu rindu dia lhaa ! 


saya rindu dan rindu awak !

No comments:

Post a Comment